luni, 13 aprilie 2009

barcelona dus intors

ajungem la aeroport, stanstead
aia ne zic sa ne dam pantofii jos
de ce noi? intreb eu
procedura de aeroport, zic ei, si ca sa nu mai comentam - ii pun si pe ceilalti sa se descalte
gentile mele bipaie amandoua
mi le deschid, imi cauta peste tot, imi scot toate hainele din geanta, chiloti, ciorapi, cu manuta delicata de angajat de aeroport
zic sa fac o gluma. proasta. zic bine ca mi-am lasat pistolul acasa
se uita la mine
glumaaaaa zic
zice ca va uita ca am facut gluma, altfel va fi nevoit sa cheme politia
bine, bine zic
scoate un deodorant, nu mai era mult spray in el, zice ca are peste 100 ml
zic ca nu prea, ca e gata
zice ca nu, si il arunca la gunoi
zic ca genata mi-o face tot el? e plin de haine imprastiate
zice ca da si apoi zice ca va lua o pauza de ceai
asa ca trebuie sa astept pana si bea ceaiu ca sa verifice si geanta 2 in care am o apa plata, care a piuit
vine o tanti in locul lui
zice ca sa nu ating geanta ca trebuie sa faca testul pentru explozibil
zic ca sigur ca da, sa-l faca
zice ca trebuie sa-mi ia mobilul pentru control
tac, nu mai zic nimic, timpul trece, avionul nu asteapta
se intoarce si zice ca nu a gasit nimic in telefon
nu mai zic nimic
imi scoate apa plata si o arunca la gunoi
zice ca nu am voie sa mai beau din ea, asta e procedura
nu mai zic nimic
o tanti zice ca daca nu imi convine regulamentul de securitate de aeroport sa plec acasa
corect, zic

barcelona, in rest e foarte tare. plaja, relaxation, soare.
n-am mancat mancare mai oribila in viata mea.
supa de peste cu ou fiert si cartofi fierti cu maioneza

cacao cu lapte cu font de coca cola si gust de nisip fiert


aici am ajuns din greseala, pe harta scria muzeul sicrielor dar de fapt era o capela unde se oficiau inmormantari



exista un documentar, en construction, despre cartierele in proces de regenerare cu blocuri ca asta in care inca mai locuiesc oamenii... si care se uita de la 'geam' direct in moloz

gaudi. dreapta.

restaurant cu mancare oribila, singurl lucru misto este comunitatea care il frecventeaza





MACBA, expo de pop art stramosesc din '60 '70 cu Thomas Bayrle (ft ft ft tare, obseda de autobahn si patternuri)







plaja





Samuel Fosso, un artist african care isi facea poze in studio ca sa-i trimita maica-sii









la distractia de duminca au pus in piata jocuri pentru copii, facute din scrap, cum voiam noi mai demult sa facem in rahova cu olandezii. foarte tari. mai mult se jucau parintii.












3 comentarii:

vera spunea...

foarte frumos cu aeroportu pot sa pun txtu pe txtdinmydocs gen ca la o poezie?

diwushka spunea...

claro

diwushka spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.