duminică, 2 noiembrie 2008

So, what have you been up to this weekend?

inainte de toate, gasesc sub usa aceasta foaie de hartie.



apoi gasesc una la fel in bucatarie, pe masa, iar langa un bol si niste tacamuri in el, toate luate din chiuveta si, deci, nespalate. bolul era al meu. mancasem niste cereale dimineata si am nu am avut timp sa-l spal. le-am spalat pe toate, i-am lasat si un raspuns foarte dragut si fake si am zis: trebuie sa aflu cine a scos la imprimanta si a bagat pe sub usi foi, a luat vasele din chiuveta si le-a aranjat ostentativ pe masa. Cine? Cine a facut toate astea pentru un bol si cateva furculite.



Am aflat. Jim.


acum ca am terminat cu primul show-off la scoala, adica solo-ul, ne apucam de lucruri mai mari si mai grele.

cutia cu par pe care am folosit-o si pe care l-am folosit, la solo


am inceput sa lucram in echipe: that is trei performeri, un muzician si un dramaturg. azi ne-am vazut, ne-am amusinat si intr-o saptamana incepem. sunt foarte entuziasta. dramaturgul, Charles, e misto, acum lucreaza la o piesa despre doi pusti care se sinucid online, si vrea sa o joace la un internet cafe, both online si live. o sa citesc ce a mai scris, pare misto. muzicianul n-a venit la intalnire, a trebuit sa aiba grija de ma-sa, in somerset, care e undeva in sud (-ul angliei)

maine ma vad cu Gummi, colgul din Islanda, cu care am de facut un duet. cica e celebru acolo la ei in Islanda, e rockstar. cand vorbim zice chestii gen: "Let's kick thier ass" / "Let's roll" / "Let's get it funkin" sau "We're two stars on the same track". Maine ne vedem sa kick asses and get it started.

m-am tuns.

mi-am cumparat niste pantofi pe care nu m-am putut abtine sa nu-i cumpar



m-am tuns



maine plec la franta ca am o mica vacanta

de ziua mea am petrecut in pub si mi-au cantat la multi ani de mai multe ori apoi s-au imbatat. au mancat seminte de dovleac, cu tot cu coaja, ca nu stiau cum se procedeaza, si cand le-am aratat au zis ca e mai bun dar mai greu, asa ca au ramas la coaja

am fost la un centru comunitar in cartierul musulman, la care a expus un roman printr-un program ICR. chestia misto era ca astia la centru au o sufragerie in care vin astia din cartier cand la ei acasa devine prea aglomerat (cica sunt apartamente in care stau si 12 oameni) si o folosesc ca pe o sufragerie.

am vazut o piesa la Oval Hose ( care e un teatru foarte focusat pe adolescenti si programe pt adolescenti). "Yard Gal" - despre viata de cartier, din perspectiva fetelor de cartier. doua actrite coioase, in public unii care beau bere si mancau chipsuri si le mai palmuiau pe fete pe cur (asta cand erau si ele obraznice si aveau interactiuni cu audienta), o negresa mica cu castile in urechi si o cola si un fratior si mai mic care era fascinat de povestile mai kinky (isi tinea mereu gurita deschisa), o sala mica, cu vreo 30 de locuri. mi-a placut.




Am avut intalnirile cu profa, care se numesc tutorials, si in care vorbesti intre patru ochi cu profa despre tine si ce te roade si cum esti si cum ti se pare. asta s-a intamplat intr-o casuta aici pe strada, langa scoala, unde profa mea, Anna, are biroul, foarte cosy. si vorbesti si vorbeste si apoi se aude un interfon spart si ea stie ca a venit urmatorul si incearca sa se prefaca ca nu conteaza dar conteaza si trebuie sa pleci. bye, thanks for the talk, see you after the reading week, have a great week, it's great that we talked, yeah, I really enjoyed it, I'm very excited about everything, I'm glad you like this experience, it's a mind blowing one, I know, oh.... sunt in strada, e soare si ma duc sa aplic pentru bursa de caminist, 20% reducere, nu am nevoie de ea, dar aplic, ca se pare ca am succes.

e bine sa stii bine ce ai facut in weekend, pt ca toti intreaba cand te vad, lunea: "Si, ce ai facut in weekend?"

Un comentariu:

<<<>>> spunea...

e dragutz uneori sa nu stii ce faci in weekend si sa te lasi dus de val. draguti pantofii,ma bucur ca ti i-ai luat.sa scanezi si tu poza din revista frantzuzeasca sa te vedem si noi vogue-a.
kiss kiss.