sâmbătă, 1 noiembrie 2008

H.A.L.L.O.W.E.E.N



Student's Union / 31.10 / 6 lire intrarea / am mers cu Vera / nu stiam pe nimeni / fetele sunt grase si bete / baietii sunt de 18 ani si rumeni / muzica: niste francezi care bat la niste tobe + o trupa de unii costumati in vampiri (?) / ne-au dat pe toti afara la 3:00 adica au aprins toate luminile si fetele de la bar strangeau trosnind si duduind sticlele de bere

vera a incercat sa palmeze un pahar cu un fel de bautura in el / s-a prins un tip care pazea bautura / vera a zis: "Ah, e al tau? Credeam ca e al meu" pffff / am plecat repede si am gasit totusi niste sticle cu bere si ramasite coctailuri, cica asa se face in Expirat, eu de unde era sa stiu / am cumparat si noi niste cuban bullshit, dar pana cand?



vera, aka skizo going out in her Tour de France gear























Lorena? si daca nu, Suceava?

























































Niciun comentariu: