miercuri, 22 octombrie 2008

ce mi-e romania ce mi-e afghanistan

peretele meu din camin. multumim bogdan georgescu pentru cadou.



mi-e pofta de vinete. cu rosii.
zilele astea e festivalul de la piatra neamt unde sunt oamenii mei. si serban.
dar tot nu mi-e dor de romania.
inca nu ma enerveaza nimic aici.
azi m-a certat o tanti negresa la cafenea pentru ca imi bagasem nasu sa miros laptele de soia din recipientul lor igienic si public. si mi-am retras imediat nasul si mi-am cerut scuze si i-am promis ca nu mai fac. nu s-a inmuiat deloc. era o proasta. am zis sa mai fac o glumita ca poate devenim prietene si spun: "Nothing works for me in here. I'll go back to my country" si ea zice atat si nimic mai mult:"What is your country?" si eu zic: "Afghanistan" si ea zice: "Oh...".


asta se vedea de pe geam, din berceni, in seara in care am plecat din romaniA.




in documentarea mea pentru solo am aflat urmatoarele:
1. ca sheryl crow a declarat in emisiunea Ellen Show ca a facut cancer pentru ca si-a lasat sticla de apa plata in masina iar soarele a intrat in contact cu plasticul care a intrat in contact cu apa, ea a baut apa aia clocita si a facut cancer. parearea ei.
2. in "Newscientist" scria asa: "People who have had more than 5 oral sex partners in their lifetime are 250% more likely to have throat cancer than those who do not have oral sex"
Si dupa acest articol extrem de concludent au sarit unii ca cica super! noi avem vaccinul impotriva cancerului la gat! sa-l cumpere toate liceele sa le faca injectii la toate fetele care....
3. cica in "Liberation" cica "a smell emitted by Apple's Mac Pro desktop computers is caused by a combination of toxins, including benzene which is known to cause leukemia. "
domnule mandea, nu mai luati macuri ca moare teatrologia.

doamne-ajuta!


un arest in centrul londrei, sambata noapte. ala storcitu de jos urla "what drugs,man?". nasol moment.


Niciun comentariu: