luni, 20 octombrie 2008

@ Goldsmiths

am 24 de colegi.
lituania. anglia. india. africa de sud. islanda. irlanda. liban. canada. america. cehia. portugalia. romania.
am 6 profesori.
anglia.
toti sunt destepti si stiu ce sa faca cu noi ca sa facem.
am un prof foarte tare care preda o materie care se numeste Performance Toolbox. adica ne dezvolta creierul spre imagini si sunet. e the best. graham. e super tare. ne zice mereu inainte de fiecare exercitiu: Don't be clever! de fapt, cam asta ne zic toti.
facem exercitii multe, in grup sau singuri. dar mai mult in grup. ne testeaza si ne deprind cu skilsuri de lucrat in grup. foooarte delicat.
poti sa iesi din ora, poti sa intarzii, poti sa interupi, poti sa spui tampenii. nimeni nu e nesimtit. nimeni nu lipseste. toti vor sa invete si sa suga.
astia din nonEU platesc cam 13000 de lire pe an.
cam toti lucreaza ca barmani si castiga putin.
aia care nu lucreaza au bani de la parinti.
sunt foarte sensibili si talentati.
avem backgrounduri superdiferite dar astia de la facultate ne cam sparg ce am invatat. totul e nou pentru toti.
mai rog, e Daniel care are peste 30 si e superserios si se pregateste zile intregi pt o tema de casa.e cam smecher.
jumate sunt gay, jumate nu.
stam cam toata ziua la scoala.
am febra musculara. facem si multe chestii fizice cu o coregrafa care are dupa ea un casetofon rosu care arata ca un radio din anii 30.are breton si se misca ca un arc. si e tanara.
mi-e somn.

poze cu colegii mei: arianna, nina, preshanth, andre, teresa. unele sunt din exercitii. altele nu.





Un comentariu:

Cristi Neagoe spunea...

pai culca-te. nu e diacritica. te pup diwushko. baga-ti nasu-n lapte, ca n-au mai vazut aia nas ca al tau.