vineri, 24 octombrie 2008

life inside a campus



deci goldsmiths n-are campus. pur si simplu a acaparat zona asta, new cross. avem capela. avem sala de fitness. avem ditamai biblioteca. avem teatru. avem camine. avem o pajiste mare. avem uniunea studentilor, care are angajati permanenti, platiti. si pe strazi circula studentasii. multi au niste plasute bej, foarte eco, pe care le atarna de umar si care sunt cam goale. baietii au pantaloni mulati. sau au ghete punk si sunt foarte slabi.



fetele au fuste scurte si ciorapii rupti (intentionat, cred). altele sunt din china si au haine simple. sunt unii care vor sa show off, altii care chiar reusesc sa show off. cam toti arata ce sunt. in cantina e ca in filmele americane cu grupulete. a! avem si majorete, daca vreti.





caminul la care stau eu, Dean House, e cel mai scump si de luxe. costa 114 lire/saptamana. calculati. am o camera cam cat o camera de bloc din romania. camera copiilor, nu sufrageria. o baie foarte plastic made.

ratusca asta e manerul de la ata cu care se aprinde buda.


bucataria o impart cu alti 4 colegi de apartament. o tanti negresa face curat in fiecare zi. si aspira. colegii mei sunt seriosi si ordonati. Jim gateste mereu, si la 2 noaptea daca ii e foame, face tot felul de fusionuri. nu m-a servit niciodata cu nimic din ce gateste. stephanie mananca frozen food de la Iceland. adica fasole frecata sau pui prajit. mai e una care nu iese din camera, n-a vazut-o nimeni. si mai e o taianeza foarte zambareata, pe care am uitat cum o cheama. ea studiaza Music, Mind and Soul. Am rugat-o sa-mi faca un CD.

Asa, deci BIBLIOTECA = RAI
As sta cu zilele. Imi vine sa o mananc si sa o pup. Deci gasesti orice. Intrebati-ma ceva si eu va caut! Si sigur o sa gasesc. Deci e supertare! Ce gasesti? Albume de arta cu tonele, noi noute, tot ce vrei. DVDuri cu filme, documentare, spectacole, workshopuri. Carti orice. Reviste noi si pizdoase. Tot tot tot. Il gasesti si pe Shakespeare daca vrei. Poti lua cate 15 carti odata. Deci, sa tot vii!
A, si mai e cafeneaua cu tanti care m-a pus sa scot nasu din lapte.
Am mers ieri din nou. Se abtinea. Am rugat-o sa-mi puna cafeaua intr-un pahar mai mare ca sa torn Lapte. S-a facut ca nu aude. M-am facut ca nu ma enervez si i-am zis din nou, cu un zambet foarte reusit. A comentat ceva. Mi-a pus cafeaua, i-am multumit/zambit. N-o sa fim niciodata prietene. o cafea e o 1.20 punds. un bilet de bus e 90p, mancarea la restaurantul chinezesc e 3 pounds, o sticla de cola, David, e 89p, un mesaj sms e 12p, un minut cu Romania de la Vodafone e 5p. Ieftin.

vera

Un comentariu:

vera spunea...

sa stii ca eu am vazut-o zambind pe doamna de la cafea- da zambea undeva asha in eter, nu unei fiinte umane. oricum eu cred ca e un soldat deghizat sau ceva :-))